Kolejny kurs integracyjnej medycyny chińskiej we Wrocławiu 9-11 maj 2014

Wrocław2Temat: "Choroba wieńcowa serca, zawal i stany pozawałowe w medycynie chińskiej"

Dokładniejszy opis (na usilna prośbę wielu słuchaczy):
Po zapoznaniu się z patologia naczyń wieńcowych i podziałów obrazów klinicznych niedokrwienia mięśnia sercowego przez zwężone naczynia
wieńcowe, przejdziemy do patofizjologii chińskiej i podziałów choroby wieńcowej na chińskie syndromy.W czasie kursu zdobędziemy wiadomości diagnostyczne, zarówno chińskie jak i zachodnie.
Podobnie jak w poprzednim kursie słuchacze będą zapoznani z podstawami badania ekg, jego łatwego odczytywania i stawiania diagnozy odnośnie
podejrzenia choroby wieńcowej. W czasie zajęć będziemy używać kieszonkowy aparat ekg.
Po prezentacji patologii przyjdzie czas na leczenie. Ten rozdział jest szczególnie ważny dla każdego terapeuty. Słuchaczom zostaną przedstawione główne leki chemiczne z dużym naciskiem na ich działanie uboczne. Korzystne kombinacje, także z ziołami. Odrębny temat stanowi ocena cewnikowania serca, zastosowanie bypassów lub stentów.
Prezentując leczenie ziołami zajmiemy się nie tylko dokładnym opisem poszczególnych ziół ale również najlepszymi klasycznymi recepturami. Na koniec będziemy poznawać najlepsze punkty akupunktury dla leczenia choroby wieńcowej, jak również postepowanie w leczeniu choroby wieńcowej przy zastosowaniu akupunktury. Najważniejsze punkty akupunktury będą ze słuchaczami przećwiczone.

Mapa dojazdu

Uwaga:
Te kursy są jedyne w Europie. Przeznaczone są one dla wszystkich terapeutów i lekarzy, którzy chcą się zapoznać z praktycznym i poszerzonym spojrzeniem na chorobę wieńcową serca (dusznica bolesna).

Przedwpłata na kurs gwarantuje Państwu posiadanie skryptu i miejsca na sali. Proszę pamiętać o korzystnej przedpłacie.
Dane do płatności

do zobaczenia,
dr. Błaszczyk

Uwaga:
ze wzgledu na trudnosci organizacyjnde termin tego kursu bedzie zmieniony w porozumieniu ze sluchaczami w czasie kursu w maju. Przepraszam.