Kolejny integracyjny kurs medycyny chińskiej we Wrocławiu w dniach 7-9.11.2014

Najczęstsze choroby nowotworowe w integracyjnej medycynie chińskiej - rak prostaty (gruczołu krokowego).

Na usilna prośbę prawie wszystkich uczestników kursu temat następny został zmieniony.
Ze względu na zapowiadane kursy integracyjne z onkologii oraz niezwykle pilnej potrzeby posiadania wiedzy praktycznej w leczeniu uzupełniającym chorób nowotworowych w Polsce, wykładowca zdecydował się na rozpoczęcie już teraz cyklu onkologicznego we Wrocławiu poczynając z jednym z najważniejszych raków mężczyzn w okresie po 55 roku życia.

Planowany poprzednio workshop z chorób naczyń i serca zostanie przełożony na inny termin i odbędzie się jako zakończenie cyklu kursów z miażdżycy i chorób naczyń oraz serca. Miejsce i czas tego kursu sa jeszcze nieznane. Bardzo mile zaproszeni są współpracownicy jako organizatorzy tego kursu w całej Polsce. Proszę po prostu zgłaszać się bezpośrednio pocztą elektroniczną.

Ostatni kurs z serii kardiologicznej - "Nadciśnienie tętnicze" uzyskał duże uznanie i zdaniem wszystkich słuchaczy dal im ważne kierunkowskazy w postepowaniu leczniczym w tym schorzeniu, które jest najczęstsza przyczyna zgonu w Polsce!
Najlepiej wyraził to jeden ze słuchaczy mówić -
"Tadeusz, po takim kursie czuje się bezpieczny w czasie leczenia chorych. Wiem co mam robić z chorym, z jakimi niebezpieczeństwami musze się liczyć i jakie leczenie jest najbardziej skuteczne i bezpieczne dla chorego"

Zdaniem słuchaczy problem leczenia wspomagającego w chorobach nowotworowych ma absolutny priorytet. Wykładowca był zdziwiony ilością chorych na choroby nowotworowe w czasie przyjmowania pacjentów w Polsce. Liczą schorzeń onkologicznych przekraczała czasami 50% wszystkich pacjentów!

Autor stosuje już od wielu lat integracyjne leczenie chińskie chorób nowotworowych z najlepszymi rezultatami i to zarówno w niskich stadiach choroby jak również w leczeniu paliatywnym. Leczenie to ma miejsce w kraju gdzie istnieje najwyższy poziom leczenia onkologicznego na całym świecie!
Mimo tego nie można narzekać na brak pacjentów. Chorymi są ludzie w rożnym wieku, również dzieci.

W czasie kursu słuchacze poznają podstawy patofizjologiczne określonego raka, jego stopnie zaawansowania, sposób leczenia zachodni i chiński zgodnie z aktualną diagnoza syndromu chińskiego. Szczególnie zwracać się będzie uwagę na leczenie komplikacji po chemioterapii i radioterapii jak również zwalczanie bólu (leczenie zachodnie i chińskie). Również psychoterapia będzie miała swoje należne miejsce.
Kurs jest stosowny dla wszystkich nawet dla osób nie posiadających odpowiedniej wiedzy chińskiej.
Serdecznie zapraszam wszystkich!

Cena za kurs: 700 zł przy wpłacie do 15.10. Po tym okresie 850 zł.

Dane do płatności

Tadeusz Blaszczyk
Provinzialstr. 47, 59 077 Hamm (Niemcy)
Numer konta: 25 1240 3767 1111 0010 4338 6267

We Wrocławiu rozpoczęła się inauguracja kursów z onkologii, a dokładniej z chińskiej onkologii integracyjnej. W trakcie kursu wykładowca nadal szczególny nacisk na integracje wiedzy chińskiej i zachodniej. Wszyscy słuchacze zgodnie uznali, ze przepisywanie recept chińskich wymaga dobrej znajomości zachodniej onkologii, klasyfikacji TNM i klasyfikacji Gleassona, które rozstrzygają o doborze leczenia. Trudny problem kliniczny postepowania z rakiem gruczołu krokowego okazał się dosyć jasny w integracyjnym leczeniu chińskim z zastosowaniem regionalnej hypertermii i receptor chińskich dopasowanych do aktualnego syndromu chińskiego. W trakcie kursu podkreślono ogromne znaczenie raka prostaty jako najczęstszego  raka w najbliższej przyszłości wśród mężczyzn.